Plugge?

Tänkte bara skriva ett snabbt litet inlägg, jag gör det mest för att fly undan från det faktum att jag måste plugga men jaja.. Direkt efter ska jag städa undan på skrivbordet och börja skriva med en gång, lovar!

Iallafall, bästa nyheten, jag klarade den första tentan! Så skönt att jag slipper tänka på det något mer, nu ska jag bara klara teorin och uppkörningen sedan ska jag nog vara på rätt köl igen, har faktiskt känt mig lite kapsejsad ett tag. Vet inte varför båtspråket blandade sig i haha. En sak som jag tror kommer hjälpa mig är faktiskt att jag ska unna mig tid att träna, och det känns verkligen inte jobbigt, det är nog första gången. Det känns faktiskt kul och då blir allt så mycket bättre.

Har betalat alla räkningar med så nu slipper jag tänka på det! Denna veckan är det fullt upp:
Idag: Skriva på hemtentan, göra ett försök på repetionsfasen för körkortsteorin, läsa om genuspsykologi, skriva, läsa, skriva, läsa. 
Imorgon: Skriva hemtenta, läsa om genuspsykologi, skriva, läsa, skriva, läsa och gå på Afrodans med Pisa.
Måndag: Halkan, försöka hinna med några test-teoriprov på körskolan och kanske grupparbete.
Tisdag: Grupparbete, handledning inför seminarieuppgiften/uppsatsen, körlektion, ha klarat test-teorislutprovet och skriva på hemtentan.
Onsdag: Halvkroppsmassage, göra de test-teori-frågorna jag hade svårt med och de som inte kom med på proven, skriva på hemtentan och kolla igenom körkortsteorin en sista gång.
Torsdag: Teoriprovet!! (I will make it, självpepp pepp pepp), en timma med en personlig tränare på Nautilus som ska hjälpa mig lägga upp ett program som jag ska följa på gymmet, simma? Skriva hemtenta.
Fredag: Jag och Pisa åker upp till Göteborg för en helg med shopping på stan, ikea, kanske ta en fika med sara? kanske träffa sanna? kanske ta en massage på gildaskolan? Häääärligt med helg!

Nej nu jävlar ska jag plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0