Nya batteri till kameran.. igen!


Jag utanför pizzerian vid Nyhem, ibland får man synda.. Händer ju att det blir ofta, men jag tränade faktiskt idag! :D Har köpt nya batteri till kameran igen så nu blir det bilder!



Pisa var min medsyndare, tycker jag är bra. Dessutom garvar hon ihjäl sig åt mina uttryck och miner, why? I don´t know. :D


Sedan åkte vi hem till henne och degade totalt, inget plugg här inte nej nej :D Det är lilla (stora) Simba som inte kan sluta jama, kärlekstörstande och hungrig katt.


Titsi som faktiskt är spinkig, men kanske blir tjock snart? Missebebisar kom och kela med mig?

Efter allt deg åkte vi faktiskt och tränade, riktigt skönt



Dessutom har vi fått en stooooooooor tv av Simmes pappa, tack tack tack! Det är stor skillnad från den lilla 14-tummaren vi hade innan :D Gillar att högtalarna ser ut som horn.


Jag har hittat bilder från nollningen, flytten, göteborgsresan med pisa och lite annat smått och gott som jag tänkte lägga upp, imorgon kanske.


Kommentarer
Postat av: Pisa

Hääärligt med uppdatering Jessica =) me like! men hemsk bild på mig, me not like! Haha xD

2009-11-30 @ 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0