kl. 18:13 Lördag

Det gick sådär med tentan, men vi gör ett nytt försök imorgon igen! Nu ska jag duscha och fixa håret sedan ska jag äta lite och förbereda plugget inför imorgon!

Men efter det ska jag släppa allt viktigt och åka in till stan och ha en trevlig kväll på Idas, det ska bli myspys. Några cider här och där, massa snack och glömma tentor och städning och skit.

Vilket påminner mig om att jag inte har satt upp någon tvätt-tid, kanske ska smita ner och göra det, frågan är när.. Har snart inga trosor kvar så det börjar bli akut.

........

Glömde publicera inlägget, men nu har jag duschat, ätit och diskat så nu finns det ingen tid för något annat än att göra iordning mig innan bussen går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0