Hm

Jag skriver inte mycket för tillfället, det händer så mycket i mitt liv just nu. Jag har tagit körkort till exempel! Fixade uppkörningen i tisdags trots att jag hade en bland de värsta uppkörarna som finns i Halmstad, han har tydligen något maktbehov så han skäller ut varje elev efter uppkörningen och det var ingen skillnad med mig. Men jag klarade det så han kan ta sig någonstans :D

Sedan har pengarna rullat iväg på ikea och ullared så är ett antal tusen fattigare nu, men snart kommer mitt fetinglån och räddar mig. Nej jag tänker inte tänka på att det ska betalas tillbaka, jag ska njuta av att vara låtsasrik. Det blev tillexempel ett par gardiner till vardagsrummet som ska läggas upp och några meter tyg som ska sys och bli gardiner i köket. Det kliar i fingrarna efter att pyssla med allt sånt, jag ska ju sticka färdigt lovikkavantarna jag håller på med också och jag vill städa och få fint i lägenheten. Men det får vi ta en annan dag eller iaf senare för nu ska jag sitta och skriva klart iallafall en av fyra hemtentor! MÅSTE!!!

såååååå omotiverad, tur att jag har kakor och godis här som kan muntra upp mig. Nu vill jag ha en cola med, det får jag unna mig, en pluggcola.. Jag har ju faktiskt tränat mycket denna veckan. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0