Hemma hos Pisa

Är hemma hos Pisa för tillfället och bråkar med katterna. De har upptäckt att min klänning är väldigt rolig att bita och kloa i. Det gillar jag inte, särskilt inte när det attackerar bakifrån ;)

Hemtentorna är äntligen inne iallafall, jävligt skönt måste jag säga. Nu KAN jag inte göra något som har med skolan att göra eftersom mina böcker inte har kommit än. Det ska bli en sköön helg ^^

Imorgon ska jag, Pisa och hennes Markus gå på Jul på Liseberg, det ska bli jättemysigt, jag har jättemycket julstämning! Synd bara att det är 1 1/2 månad kvar.. Men om två veckor får man börja pynta och det ska bli så mysigt, har köpt ljus som luktar kanel och vanilj och ska göra apelsiner med nejlikor och ett pepparkakshus :D Det ska LUKTA jul hemma hos oss, det har jag saknat de senaste åren, vet inte varför det inte har luktat men det har det inte :(

Jag har fixar julklapp till Andy, Annelie, Syrran och Mamma än så länge, så är iallafall på god väg. Vet exakt vad jag ska köpa till Sandra och har ideer till mor/farföräldrarna. Härligt Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0