Godnatt

Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag somnar.

Vi är kattvakt och bilvakt, mycket spännande, 2 katter och en bil kan vara väldigt kul.
Imorgon ska jag köpa den där underbara julklänningen jag fick av mor och far, tack tack :D
Imorgon ska jag städa och sy gardiner
I övermorgon ska jag äntligen hämta mitt körkort
Andy har hysteriskt kul med att retas med katterna
Mina pengar rinner iväg snabbt, kom och rädda mig fetinglånet i januari (11000 är grymt att få som klumpsumma)
Andy välte precis en gitarr och prasslar med en ikeapåse och jag tål inte ljud när jag är trött så nu är jag irriterad
Min gamla högstadieskola brann upp för någon dag sedan.. Ledsamt måste jag säga, den har ju ändå funnits där i periferin hela mitt liv, mina föräldrar har gått där, mina mostrar och min farbror har gått där, de flesta av mina vänner har gått där.. Usch

Nu låter han ännu mer och sparkar på bordet.. AH.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0