yello

mm.. En bra sak: Jag klarade alla hemtentor för förra månaden.
En dålig sak: denna månadens hemtentor ska vara inne om en vecka.

Nej men jag mår faktiskt bra, känner mig bra. Har precis druckit julmust och ätit mjuk pepparkaka + clementin, mums ^^ Det ända som är tråkigt är att jag vill hinna med så mycket på så kort tid, kommer inte hinna med allt och vet inte vad jag ska prioritera bort. Men jag har fixat alla julklappar nu! Jättebra :D


När jag och Pisa var i Göteborg, Juldekorationerna kommer upp så tidigt


Fokus


Jag i en neutral form, ser lite galen ut? Men tror jag håller på att bli det, haft ryckningar i ögonlocket i en och en halv vecka och kommer snart ge mig själv en blåtira på grund av det så varför inte.


Pisas nya livsmål är att sova i granen med lodisarna. Fint tycker jag.


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hej där :) Du verkar inte alls som en besserwisser! Jag pluggar upp grundskolebetygen på folkhögskola, så det är nog därför i så fall :)



Kram på dig!!

2009-12-03 @ 23:42:04
URL: http://mammabecka.se
Postat av: Pisa

Ja men tänk att ha det på sin meritlista lixom "jag har sovit under juögranen i nordstan" Gött;)

2009-12-05 @ 00:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0