08:00


Här var vi på julbord iförrgår, inte just i det här huset för här bodde tomten men glömde kameran i bilen. Det var jättefint med massor av god mat, kallskuret, varmskuret, gröt, risalamalta, godis i olika former, pepparkakor och en del äcklig mat som jag inte åt av. Typ grönkål, rödkål och säkert lite annan kål! Ett luciatåg kom och sjöng som underhållning till maten, jättesöta små barn som kanske sjöng liite för högt ibland. Jag och Andy blev förresten bjudna dit av hans föräldrar, tack så hemskt mycket! Med var också Andys farbror, farbrors fru, deras barn, farbrors frus föräldrar och Andys bror.


När jag gick ut igår hade det kommit snö :D YEY! Dock försvann det senare under dagen men man får gilla läget ändå.

Idag ska jag åka till skolan en timma innan vi ska ses för bussarna här går skitdåligt, sedan ska vi från klockan 10 till 14:40 skriva reflektioner och referenser på grupparbetet som vi ska lämna in idag, lite för gott om tid men jag kanske har fel.

Nej nu ska jag äta frukost!

Puss/ Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0